sobota, 26 lipca 2014

Zdrowe i szybkie Dania Babci Zosi Sys

Zdrowe i smaczne jedzenie często wymaga długiego przygotowania, dlatego ucieszyłam się z wygranych w konkursie gotowych Dań Babci Zosi firmy SYS z naturalnych składników. Ich przygotowanie zajmuje kilkanaście minut.
Wypróbowałam zupę pomidorową z ryżem oraz ryż z pomidorami i papryką.



Pomidorówkę przygotowałam z dwóch saszetek z opakowania oraz litra wody. Dodałam łyżkę oleju ryżowego, kilka łyżek jogurtu oraz świeżą bazylię. Wyszła pyszna, choć następnym razem dodam więcej jogurtu - wolę kremową konsystencję.


Ryż z pomidorami i papryką wsypuje się do wrzącej wody i gotuje pod przykryciem 12 minut. Przygotowanie dania wg wnuczka zakłada podgrzanie w mikrofalówce. Pozostałam przy wersji babci. Niestety, mój ryż przywarł do garnka - za mało wody lub za duży ogień. Ryż był dla mnie nieco zbyt mdły, pozbawiony wyrazistości i smaku, dlatego przyprawiłam swoje danie suszoną bazylią i przyprawą ziołowy grill. Było dużo lepiej :)
Dania Babci Zosi to fajna i smaczna alternatywa, gdy nie mamy dużo czasu na przygotowanie posiłku lub nie chce nam się biec po zakupy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz