niedziela, 6 lipca 2014

Kosmetyczne łupy w Super-Pharm

Każda moja wizyta w drogerii Super - Pharm kończy się staniem w kolejce do kasy. Niestety, zazwyczaj trzeba odstać swoje, ale jakoś mnie to nie zniechęca.
Tylko do 6 lipca trwa promocja na pokłady Revlon PhotoReady - dostajemy 2 w cenie 1!
Oczywiście, musiałam skorzystać z okazji. Dobry podkład zawsze w cenie :)


Udało mi się też kupić wodę micelarną Plante System Rosakalm w wymarzonej cenie - tylko 24,99 za 500 ml (cena regularna to 69,90). Rosakalm jest u mnie na drugim miejscu (zaraz po płynie micelarnym Biodermy) płynów do oczyszczania cery (wrażliwej, naczynkowej).

Jako posiadaczka karty Lifestyle mogłam kupić preparat wybielający Denivit za 17,99 zł, a za zakupy powyżej 35 zł dobrałam żel pod prysznic Kamill (2,99) i żel po ukąszeniu owadów Dapis (11,99).
A Wy lubicie robić zakupy w Super-Pharmie?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz