niedziela, 25 maja 2014

Majowe Shiny Box

Let's Be A Woman - co na mnie czekało w majowym Shiny Box?
Na początek rozczarowanie, podobne do tego z ubiegłego miesiąca. Dodatkowy kosmetyk - w tym miesiącu był to balsam do ust Balmi - przeznaczony był dla subskrybentek, dla których było to minimum trzecie pudełko w ramach subskrypcji. Dla mnie było, ale kosmetyku i tak nie dostałam, o czym pisałam tu: Kwietniowe Shiny Box.
A teraz prezentejszyn :)
Podoba mi się szata graficzna majowego pudełka, żywa, kolorowa i energetyczna :)


W środku też nie jest źle, na pewno lepiej niż w ubiegłym miesiącu:


1. Krem ze srebrem Silver Foot Cream Clarena 30 ml - reguluje nadpotliwość, łagodzi podrażnienia i hamuje rozwój drobnoustrojów. Podoba mi się bardzo delikatny zapach i wakacyjny rozmiar, na pewno spakuję do swojej urlopowej kosmetyczki.
2. Krem do rąk Sensual Clarena 30 ml - nawilża, redukuje szorstkość i łagodzi podrażnienia. Już wrzuciłam do torebki i używam. Bardzo dobrze się rozsmarowuje i nawilża.


3. Balsam do włosów Moisture Kick Schwarzkopf Professional 30 ml - intensywnie nawilża i chroni włosy podczas suszenia i nadaje im połysk. Rzadko suszę włosy suszarką, więc na pełnowymiarowy produkt raczej się nie zdecyduje (kosztuje 62 pln za 150 ml). Na pewno jednak przy okazji najbliższego suszenia przetestuję i kilka słów o nim napiszę :)


4. Antyperspirant Max Protection Rexona - produkt pełnowymiarowy 45 ml - aplikuje się go na noc. W poprzednim pudełku również był antyperspirant Rexony jako produkt pełnowymiarowy, dlatego wybór Shiny jest dość kontrowersyjny, ja się jednak cieszę. Lubię Rexonę, ale spray, który otrzymałam w ubiegłym miesiącu jest dla mnie zbyt duszący. Jest w 100% skuteczny, ale trzeba uciekać z łazienki po jego rozpyleniu, by się nie udusić. Dlatego cieszę się, że tym razem jest to sztyft :)
5. Woda toaletowa Wanilia & Narcyz L'Occitane 7,5 ml. Zapach zamknięty został w odkręcanej małej buteleczce. Brakuje mi atomizera zabezpieczającego przed zbyt obfitym nałożeniem na skórę, ale zapach jest bardzo przyjemny, wakacyjny.



6. Płyn micelarny H2O Dermedic 100 ml. Używałam już tego płynu i byłam w miarę zadowolona z jego działania. Nie został moim ulubieńcem tylko dlatego, że zostawiał tłustawy film na skórze. Ale taka mała buteleczka na pewno przyda mi się podczas wakacyjnych wojaży.
7. Próbka wszechstronnego kremu pielęgnacyjnego Egyptian Magic - posiada właściwości leczenia blizn, bardzo dobrze nawilża, stworzony w 100% z naturalnych składników. Ulubieniec gwiazd, więc ja również z chęcią go wypróbuję. Szkoda, że próbka ma tylko 3 ml. Produkt w większym opakowaniu 59 ml kosztuje 98 PLN, starcza na około pół roku.


Zawartość majowego pudełka na pewno spakuję do wakacyjnej kosmetyczki. Najbardziej podobają mi się kremy Clareny i antyperspirant. Fajnie, że znalazły się kosmetyki różnorodne, każda część ciała będzie zadowolona :)
W czerwcu Shiny Box obchodzi swoje drugie urodziny, więc spodziewam się wyjątkowej zawartości. Tym razem niespodzianka będzie dla wszystkich subskrybentek, również tych rozpoczynających dopiero swoją przygodę z Shiny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz