niedziela, 1 stycznia 2017

Kaszki Bobovita Porcja Zbóż - testuję z TRND

Po raz kolejny zostałam ambasadorką TRND. Tym razem testowaliśmy kaszki Bobovita Porcja Zbóż. W paczce od TRND znalazły się:



- 2 kaszki bezmleczna i 1 kaszka mleczna

- przewodnik projektu 

- broszura Bobovita Porcja Zbóż - Rola zbóż w diecie dziecka.




Nowe kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ powstają z najwyższej jakości, różnorodnych zbóż, także tych z pełnego przemiału. To delikatne zbożowe posiłki, które pomogą dziecku odkryć i polubić różnorodność zbóż.
Kaszki zawierają jedynie naturalnie występujące cukry ze zbóż, owoców oraz mleka. Dodatkowo, zostały wzbogacone w cenne witaminy i składniki dostosowane do potrzeb niemowląt - taki opis możemy przeczytać na opakowaniach kaszek. 

Pierwsze wrażenie niestety troszkę mnie rozczarowało - bardzo długi skład. Ale nie przekreśliłam tych kaszek na wstępie, na pierwszy ogień poszły kaszki bezmleczne. Synek z chęcią jadł, jednak porcje przygotowywane zgodnie z zaleceniem na opakowaniu okazywały się dla niego za duże. 

Dużym plusem kaszek jest ich smak - nie ukrywam, że sama kilka razy skusiłam się na małą porcję. 



Kaszki mlecznej jeszcze nie próbowaliśmy ze względu na to, że mały cały czas karmiony jest piersią i nawet nie mamy mleka modyfikowanego w domu. 


Podsumowując, kaszki są dobrą alternatywą na przygotowanie szybkiego i smacznego posiłku, kiedy nie mamy czasu gotować tradycyjnej kaszy. 

3 komentarze:

  1. O my juz etap kaszek mamy za sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mając kilkanaście lat lubiłam raz na jakiś czas zjeść sobie kaszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również miałam przyjemność ze swoim maluszkiem testować kaszkę. Oczywiście nie jest to moje pierwsze spotkanie z firma Bobovita. Kaszki od lat cenię i szanuję, bo są naprawdę produktami z górnej półki. Mój synek pokochał je od pierwszego spróbowania, podobnie jak moja córka 6 lat temu. Kaszki idealnie się rozpuszczają, nie tworzą żadnych niesmacznych grudek, a przede wszystkim są naturalne. Wzbogacone mnóstwem witamin i składników idealnych dla maluszków.

    OdpowiedzUsuń