czwartek, 19 czerwca 2014

Shinybox czerwiec 2014 2nd Anniversary

Drugie urodziny pudełek Shiny, miało być pięknie, miało być na bogato, a wyszło... cóż, oceńcie same:


Białe pudełko ze złotym napisem może i wygląda elegancko, ale dla mnie jest trochę nudne. Zdecydowanie wolę kolorowe. Zawartość jednak poprawia mi humor - otrzymałam aż pięć pełnowymiarowych produktów.


1. Peeling solny Organique - produkt pełnowymiarowy 200 g (40 zł). Oczyszcza i odświeża skórę, działa detoksykująco, redukuje cellulit, wygładza skórę. Bardzo lubię kosmetyki Organique, więc peeling na pewno szybko wypróbuję. Przyda się do przygotowania skóry na letnią opaleniznę :)

2. Gąbeczka Make-up Blender Syis - produkt pełnowymiarowy (50 zł). Gąbka do aplikacji podkładu,  zapewniająca wysoką jakość makijażu. Przyznam się, że do tej pory nakładałam podkład palcami, jakoś nie mogłam przekonać się do gąbeczek. Może blender od Syis to zmieni.


3. Antyperspirant Invisible Dry Anti-white Marks Dove - produkt pełnowymiarowy 150 ml (15 zł). Bez alkoholu, zawiera krem nawilżający, pielęgnuje skórę pod pachami i nie pozostawia białych śladów na ubraniach. To trzecie z kolei pudełko Shiny, które zawiera antyperspirant. Nie narzekam, na pewno się przydaję, ale w kolejnym pudełku chyba wolałabym jakiś inny kosmetyk. Dove na pewno chętnie przetestuję, bo ma bardzo przyjemny, delikatny, świeży zapach.

4. Serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury Marion - produkt pełnowymiarowy 30 ml (10 zł). Chroni włosy podczas używania suszarki, lokówki i prostownicy. Zawiera kopolimery zabezpieczające włosy przed wysuszeniem. Rzadko używam suszarki, ale zdarza się, że prostuję włosy, więc serum pewnie niebawem wykorzystam. Mała buteleczka (tylko 30 ml) pewnie szybko się zużyje.


5. Maseczka kolagenowa w kremie Etre Belle - 15 ml (cena za produkt pełnowymiarowy 50 ml to 131 zł). Przeznaczona do suchej i wrażliwej skóry, kolagen i wosk pszczeli wyrównują naturalny poziom nawilżenia cery. Z chęcią przetestuję maseczkę na mojej wrażliwej skórze, tym bardziej, że jeszcze nigdy nie stosowałam kosmetyków Etre Belle.

6. Spray ochronny do ciała o zapachu nietolerowanym przez owady Mosquiterum 100 ml (około 10 zł). Zawiera składniki pochodzenia naturalnego, które odżywiają i wspierają funkcje ochronne skóry oraz naturalne olejki eteryczne, które tworzą barierę zapachową przed owadami. Spray do produkt rozlosowany wśród osób z Klubu VIP. Fajnie, że mnie wylosowali, ale spodziewałam się czegoś bardziej...hmmm... ekskluzywnego. Ale narzeczony się ucieszył z takiego użytecznego produktu, więc tragedii nie ma ;)


7. Odżywcza pomadka z peelingiem i próbki Sylveco - prezent dla subskrybentek. Pomadka regeneruje spękane, przesuszone i wrażliwe usta. Pomadkę uznaję za kolejny (szósty!) pełnowymiarowy produkt. Na pewno pomoże latem moim ustom wysuszonym przez słońce. Niektórzy zamiast pomadki otrzymali od Sylveco płatki kolagenowe pod oczy, ale mnie zdecydowanie bardziej cieszy pomadka.

Jak mi się podoba pudełko? Przyznaję, że pierwsze wrażenie było średnie. Kolejny antyperspirant, mini spray do włosów...nic specjalnego. Ale przy każdym kolejnym kosmetyku mój uśmiech się poszerzał :)



2 komentarze:

  1. Mnie jakoś pudełeczko nie przypadło do gustu... I jeszcze ten spray na komary - oby był skuteczny;) Podoba mi się peeling do ciała i jestem ciekawa jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten blender to mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń